Re: Outlook - jak zachować wiadomości

Autor: RUSI (rusio_at_priv4.onet.pl)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 23:43:15 MET DST

..
> Moja uwaga:: Mozesz sprobowac zachowac maile poprzez export ale nie
bedziesz
> mial 100%pewnosci ze wszytko bedzie po staremu wg. mnie masz 50% szans,.

Jezeli ten sam os i ten sam outlook . To wystarczy skopiowac katalog z
poczta i news(co za plik bylo wczesniej ), nastepnie poustawiac sobie
wszystko w outlooku tak jak przed reinstal. Usunac wszyskio z pliku "outlook
express" a nastepnie podmienic je starymi . Nie wiem czemu , ale nie dziala
podmiana calego katalogu "outlook express".Trzeba do niego wejsc i recznie
,wszystkie nowe pliki nie wymienic a usunac i dopiero wtedy stare wkleic .
U mnie ten sposob dziala za kazdym razem .

--
Pozdrawiam
RUSI