Re: To ma byc promocja TPSA ?? - oficjalny komunikat!!!

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 01:59:13 MET DST

On Thu, 31 Aug 2000 17:09:28 +0200, "Adasiek Zwierzaczek"
<podolany_at_niechcespamu.poczta.wp.pl> wrote:

>no wiesz;
>ty bys pewnie wolal, zeby od 1 wrzesnia z powrotem tepsa wriocila do taryfy
>22-6; mi odpowiada 18-8 i ciesze sie ze tak juz bedzie zawsze;
Widze, ze Ty z pewnoscia ucieszysz sie kazdyn ochlapem, ktory rzuci Ci
Telpies. Szkoda gadac. To co nasz kochany moopolista robi to zwykla
farsa, a tacy jak Ty klaszcza zadowoleni.

>moze niech tepsa za darmo zrobi neta;
Alez skadze znowu. Dlaczego zaraz za darmo? wystarczy, niech dostosuje
ceny polaczen do realiow naszego kraju. Czlowieku obudz sie! Zobacz
ile kosztuje impuls na zachodzie a ile u nas (w stosunku do zarobkow)
i wtedy sie wypowiadaj. O czys takim jak oplaty ryczaltowe to W Tepsie
chyba w ogole nie slyszeli.

>ludzie!!! myslcie zanim sie osmieszycie;
Zastanawiam sie czy Ty chesz tu kogos obrazic??

GLide