VIA Cyrix III czy Duron

Autor: Krzysztof Dmytrów (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 11:35:53 MET DST

Witam!
Zbliża mi się czas, gdy będę musiał zmodernizować sobie komputer.
Niestety, nie będę w stanie wydać na niego zbyt dużo pieniędzy - co
najwyżej 1500 zł (monitor, twardziel, stacja dyskietek i CD-ROM póki co,
mam). Chcę więc kupić za taką cenę płytę główną, 128 MB RAM PC 133,
jaką¶ kartę graficzną, na przykład ATI Xpert 2000, czy S3 Savage 4,
obudowę ATX. Zastanawiam się więc nad Duronem i VIA Cyrix III. Wiem, że
Duron to rakieta w porównaniu do VIA, ale i on i płyta pod niego są
znacznie droższe. Dlatego coraz poważniej biorę pod uwagę pod uwagę
zestaw oparty o VIA Cyrix III i płytę główną na VIA Apollo Pro 133A lub
VIA PM 1333A (ze zintegrowaną grafiką S3 Savage 4). Czy kto¶ może ma już
u siebie ten procesor albo czy wie, gdzie można go kupić i za ile?
pozdrawiam
Krzysiek