Re: VIA Cyrix III czy Duron

Autor: chrisw (chrisw_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 03 Sep 2000 - 12:10:58 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Dmytrów" <krzywarp_at_yoyo.pl> napisał
> Witam!
> Zbliża mi się czas, gdy będę musiał zmodernizować sobie komputer.
> Niestety, nie będę w stanie wydać na niego zbyt dużo pieniędzy - co
> najwyżej 1500 zł (monitor, twardziel, stacja dyskietek i CD-ROM póki co,
> mam). Chcę więc kupić za takš cenę płytę głównš, 128 MB RAM PC 133,
> jakšś kartę graficznš, na przykład ATI Xpert 2000, czy S3 Savage 4,
> obudowę ATX. Zastanawiam się więc nad Duronem i VIA Cyrix III. Wiem, że
> Duron to rakieta w porównaniu do VIA, ale i on i płyta pod niego sš
> [...]

Jeśli wolno coś doradzić:
Karta graficzna - polecam kupić na giełdzie używaną TNT1
- niecałe 1/2 roku temu kupiłem creativa za 220zl i jestem bardzo zadowolony
(w tej samej cenie widziałem też Vipera 550 ale się spóźniłem :( )
Co do reszty trudno mi polecać - ja łapłem się jeszcze na cel 366_at_510
(360zl)
i 64MB RAMu (133) (230zl!), a teraz widzę ceny niezbyt sprzyjające.

--
Pozdrawiam
chrisw_at_box43.gnet.pl