Re: grafik a pecet

Autor: Spectro` (spectro_at_space.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 21:33:48 MET DST

> Cos przesadzasz... Powinno wyjsc 70zl przy polaczeniu w sobote lub w
> niedziele, kiedy te 20 godzin w pelni zmiesci sie w dluzszym impulsie.

Takze zaczynam watpic w wiarygodnosc rachunkow telefonicznych. Przyszedl
rachunek za lipiec i cos jest nie tak. Roznica miedzy moim programem do
naliczania oplat a Telekompromitacja wyniosla 20 imp. Dodam ze program ma
synchronizacje czasu z ntp.task.gda.pl a cala konfiguracja jest ustawina
poprawnie (o bledzie programu nie ma mowy). Mysle, ze wynika to z celewego
przestawienia ich zagarow np. tylko o 1min. Liczba osob ktora sie laczy w
tej pierwszej minucie (np. 18:00:02) i straci te 0,33 graoszy jest dosyc
duza, a tpsa niezle na tym zarobi.
Jesli juz sie rozpisalem to pisze dalej. Byla mowa o jakiejs nowej ulgowej
taryfie dla internautow. I co? W biurze obslugi kliente dowiedzialem sie, ze
taryfa we wrzesniu jest identyczna z ta ktora obowiazywala w marcu. Co jest
w tym nowego i ulgowego nie wiem. TPSA chyba nie zdaje sobie sprawy z tego,
ze ma prawie najdrozsza taryfe polaczen z netem na swiecie. Inwestuje w
swoj portal internetowy miliony zlotych, a mysl o zmniejszeniu oplat za net
nie przychodzi im do glowy. Jedyna rada dla polskich uzytkownikow, to chyba
przeprowadzka do innego kraju, gdzie wszystko wyglada normalniej, lub
skorzystanie z innego operatora, co w wiekszosci polskich miast i
miasteczek, nie wspominajac o wsiach jest niemozliwe. Trzeba tez przyzanc,
ze ci inni operatorzy nie sa zbyt konkurencyjni.

Sorki za list nie na temat (w koncu ta wiadomosc doszla tez do grafikow).
Pozdrawiam. Pa.

      Spectro` = Leszek Bednarek
   spectro_at_z.pl www.future.z.pl