Re: grafik a pecet

Autor: Tomasz Machnik (bizontm_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 01 Sep 2000 - 14:52:03 MET DST

On Thu, 31 Aug 2000 21:33:48 +0200, "Spectro`" <spectro_at_space.pl>
wrote:

>Takze zaczynam watpic w wiarygodnosc rachunkow telefonicznych. Przyszedl
>rachunek za lipiec i cos jest nie tak. Roznica miedzy moim programem do
>naliczania oplat a Telekompromitacja wyniosla 20 imp. Dodam ze program ma
>synchronizacje czasu z ntp.task.gda.pl a cala konfiguracja jest ustawina
>poprawnie (o bledzie programu nie ma mowy). Mysle, ze wynika to z celewego
>przestawienia ich zagarow np. tylko o 1min. Liczba osob ktora sie laczy w
>tej pierwszej minucie (np. 18:00:02) i straci te 0,33 graoszy jest dosyc
>duza, a tpsa niezle na tym zarobi.

Bankrut ? -)) Tez go uzywam (btw. bardzo dobry i do tego darmowy
taryfikator), ale nigdy nie lacze sie w pierwszej minucie nowej
taryfy. Podobno TPSA przy rozpoczynaniu nowego miesiaca naliczen tzn.
z dnia 30 (lub 31) na 1 tez nie zeruje licznika o polnocy tylko
pozniej. I przy zmianie taryf moze byc tak samo , choc na pewno az
rozbieznosci godzinowych nie ma.

>Jesli juz sie rozpisalem to pisze dalej. Byla mowa o jakiejs nowej ulgowej
>taryfie dla internautow. I co? W biurze obslugi kliente dowiedzialem sie, ze
>taryfa we wrzesniu jest identyczna z ta ktora obowiazywala w marcu. Co jest

W tym biurze to oni tam gowno wiedza. Utrzymana zostala taryfa
wakacyjna , czyli ta z okresu lipiec-sierpien, ALE tylko na polaczenia
0202122 - polaczenia lokalne wracaja do starego cennika. Troche mnie
to martwi , bo lacze sie przez Polibude...
Dokladniejszy cennik masz m.in. w Newsroomie Chipa :
http://newsroom.chip.pl/notka.asp?stat=email&id=19234

>w tym nowego i ulgowego nie wiem. TPSA chyba nie zdaje sobie sprawy z tego,
>ze ma prawie najdrozsza taryfe polaczen z netem na swiecie. Inwestuje w

Juz nie. Kiedys wyprzedzala nas tylko Japonia , ale wtedy w tym
badaniu liczono stawke wieczorna o godz. 20 , a w Polsce zaczynala sie
dopiero od 22, wiec wychodzilo na to , ze w Polsce przez cala dobe
placi sie 0.33zl (wtedy jeszcze tyle kosztowal impuls) / 3 minuty. Po
wydluzeniu czasu nocnego - od 18 do 8 Polska jest gdzies w srodku tego
rankingu.

>swoj portal internetowy miliony zlotych, a mysl o zmniejszeniu oplat za net
>nie przychodzi im do glowy. Jedyna rada dla polskich uzytkownikow, to chyba
>przeprowadzka do innego kraju, gdzie wszystko wyglada normalniej, lub
>skorzystanie z innego operatora, co w wiekszosci polskich miast i
>miasteczek, nie wspominajac o wsiach jest niemozliwe. Trzeba tez przyzanc,
>ze ci inni operatorzy nie sa zbyt konkurencyjni.

Bo nie moga - boja sie , ze TPSA ich odetnie , wiec razem z nia
podwyzszaja ceny swoich uslug.

>Sorki za list nie na temat (w koncu ta wiadomosc doszla tez do grafikow).

Nic sie nie stalo -))

Tomek aka "Bizon"
mailto:bizon_at_3d.pl | http://www.bizon.3d.pl <=27.08.2000