Re: To ma byc promocja TPSA ?? - oficjalny komunikat!!!

Autor: Michał Tomaszewski (mitom_at_poczta.arena.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 21:40:57 MET DST

> no wiesz;
> ty bys pewnie wolal, zeby od 1 wrzesnia z powrotem tepsa wriocila do
taryfy
> 22-6; mi odpowiada 18-8 i ciesze sie ze tak juz bedzie zawsze;

WLASNIE O TO CHODZI!!!!
W wakacje bylo dokladnie tak samo! To mnie oburzylo, ze mowia o promocji,
niby nowej, a faktycznie trwa ona juz od 1 lipca.

> a swoja droga moze napisz MIACHAŁCIU co by ciebie usatysfakcjonowalo?????
> moze niech tepsa za darmo zrobi neta;
ADASIECZKU a Tobie o co chodzi??? Napisalem tylko to, co podali. Nie podoba
mi sie to, ze wciskaja kity o nowych taryfach, chociaz one trwaja od 2
miesiecy!
Byla mowa, ze ma byc obnizka. Jesli to nazywaja obnizka to ja dziekuje!!!

> ludzie!!! myslcie zanim sie osmieszycie;
Czym niby sie osmieszam? To chyba nie ja! Tylko oni, a zwlaszcza Ty piszac
to.

--
Pozdrawiam
*** Michał Tomaszewski ***