Re: bezposrednie ponizenie kablowe

Autor: cyrkiel (cyrkiel_at_friko.sos.com.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 17:29:48 MET DST

Adasiek Zwierzaczek wrote:

> czesc;
> oem w 95; oem w 98;
> dowiedzialem sie na grupie, ze na LPT mam szybsza transmisje; zakupilem
> odpowiedni /no wlanie/ kabel; po czym poznac kabel ECP; albo inaczej: czy da
> sie teraz kupic w sklepie zly kabel??????? dlugosc kabla: 5m; moze za dlugi;

Nie mozna. ECP, EPP, SPP to specyfikacje portu rownoleglego pc. Najszybszy jest
ecp. kabel do drukarki lepiej zeby mial ok. 2m

> czy zna ktos moze jakis lekki soft do polaczenia dosie;

Ja uzywam zawsze interlinka spod dosa 6.22
a jak chcesz miec siec, to lepiej kup sobie 2 karty sieciowe, obslugujace BNC i
kabelek z 2 terminatorkami i bedziesz miec szybsze polaczenie niz po lpt