Re: Nawiedzona drukarak

Autor: Sir Peter (voodas_at_kki.net.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 17:06:20 MET DST

Użytkownik Piotr "Merlin" Krajewski <nacz.htmlzone_at_pnet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:39a7882d_at_news.vogel.pl...
> Mam drukarkę lexmark 1020. Używam do nie kolorowego tuszu. Ostatnio po
> wstrzyknięciu tuszu do pojemnika deukarka drukuje kolory jakie chce czyli
>[....]
> czerwony, niebieski. Na niebiesko wogule nie drukuje. Co się mogło stać?
Czy
> to wina drukarki czy pojemnika?
 Ja mam Lexa 1000 i to najwiekszy szajs pod sloncem...
Po wstrzyknieciu czarnobialego tuszu drukuje wedlug wlasnych standardow.
W tempie roboczym litery sa tak rozmyteze trudno sie doczytac.
Moim zdaniem to wina obydwu rzeczy.
Pozdrawiam Sir Peter Bandal