Re: bezposrednie ponizenie kablowe

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_niechcespamu.poczta.wp.pl)
Data: Thu 31 Aug 2000 - 18:42:21 MET DST

cyrkiel napisał(a) w wiadomoœci: <39AE79EC.C8F47F83_at_friko.sos.com.pl>...

>Nie mozna. ECP, EPP, SPP to specyfikacje portu rownoleglego pc. Najszybszy
jest
>ecp. kabel do drukarki lepiej zeby mial ok. 2m

wiem ze ecp najszybszy; dlatego tak ustawilem porty w biosie;
tylko ze do ecp musi byc jakis specjalny kabel
inaczej: sa kable LPT co nie sa ecp;
myslisz ze na kablu 5m moze byc zanik sygnalu?
no bo jak inaczej wytlumaczyc ze nie ma polaczenia;

>Ja uzywam zawsze interlinka spod dosa 6.22
>a jak chcesz miec siec, to lepiej kup sobie 2 karty sieciowe, obslugujace
BNC i
>kabelek z 2 terminatorkami i bedziesz miec szybsze polaczenie niz po lpt

nie moge wsadzic katy sieciowej;
poszukam interlinka
pozdrawiam;