Re: IBM cz Seagate?

Autor: ALX (alx_at_man.poznan.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 13:24:26 MET DST

> Seagate Barracuda II i IBM DTLA.

 Mam Seagate Barracude II 30 GB UDMA/66 i jak narazie chodzi :-) Jest w
miare szybki (chociaz myslalem, ze bedzie szybszy) nie najglosniejszy
:-), chodzi na FSB 133 i takie tam :) Z Barracudami slyszalem, ze sie
kaszania - cos z lozyskami maja, ale to z jedynkami... Co do IBMow sa to
naprawde niezle dyski - mam jednego takiego DTTA 10 GB UDMA/33 - jest
cichutki i szybciutki (Seagaty wymiekaja przy IBMach - takie jest moje
zdanie) :-)
 Mam tego Barracude II bo gdy planowalem zakup dysku, IBMy zniknely na
jakis czas ze sklepow w zwiazku z wprowadzeniem nowych modeli - a
chcialem kupic IBMa... wiec pozostal mi ten Seagate 30 GB za cene
wowczas 20 GB IBMa (sprzedawcy wykorzystali ten moment i podbijali
wowczas ceny IBMow, jezeli je mieli).
 IBM robil zawsze niezle dyski i tak im chyba juz zostalo ;-)

 Pozdr.
  ALX