Re: Skad Star Office for Windows?

Autor: Krzysztof Dmytrów (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Tue 29 Aug 2000 - 09:22:49 MET DST

> Prawdę mówišc, to szkoda miejsca na dysku na te badziestwo....
> Myślałem, że MS Word jest do niczego, ale SO już przechodzi wszelkie
> granice....

Mam inne zdanie - MS Office nie oferuje więcej of StarOffice'a, a kosztuje
chyba coś koło 1500 zł netto. Poza tym StarOffice obsługuje większš ilość
formatów, czy o wiele lepiej czyta i tworzy HTMLe. To tylko dwa przykłady,
możnaby ich podać więcej.
Oczywiście, każdy ma swoje preferencje i o to chodzi.
pozdrawiam
Krzysiek