Re: Adr-Protect

Autor: Roman Krawczyński (sirroger_at_eranet.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 22:36:27 MET DST

Jak wiecej niz 50zl to zdzierca. Znajomy to sprzedaje po 50zl.

Broszurka (zeskanowana) znajduje sie tutaj:
http://klub.chip.pl/sirroger/adr/adr1.jpg
http://klub.chip.pl/sirroger/adr/adr2.jpg
Ale moze dzisiaj nie dzialac, bo serwer jest na razie wylaczony :(
Prawdopodobnie 30 bedzie dzialal.

> To urzadzenie do niczego nie sluzy ( poza wyciaganiem pieniedzy od
> niezorientowanych ludzi ). Nie kupowac w zadnym wypadku, lepiej dobry
> filtr ekranowy na monitor sobie sprawic. Co do tych "certyfikatow" to
> chetnie bym zobaczyl kto sie pod nimi podpisuje (mozna zeskanowac i na
> jakis portal wystawic, byloby sie z czego posmiac).

Jest tez strona www.adr.com.pl
Moze tam cos jest ciekawego.

Osobiscie odradzam to kazdemu kogo lubie.
Tylko dlatego, ze znajomy, ktory to rozprowadza jest w pewnym sensie rodzina
to jego nie wysmialem.
Jednak pozostalych czlonkow rodziny dyskretnie ostrzeglem przed tym
"wynalazkiem"
Jak kogos naprawde interesuja dokumenty dodtyczace tego czegos, to moge przy
okazji cos zalatwic (ale to moze potrwac).

--
Pozdrawiam
Romek