Re: Adr-Protect

Autor: El Presidente (el.presidente_at_interia.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 16:47:18 MET DST

Gizmo <gstask_at_USUN-TO.polbox.com> stwierdza:

>Slyszal ktos moze o urzadzeniu Adr-Protect? Wyglada to jak mala
>pluskwa i przykleja sie toto np. do kompa lub do tel. komorkowego.
>Sluzy to niwelowaniu wplywu pola elektromagnetycznego na czleka.
>Niby sensownie to brzmi ale... koszt wytworzenia tego malenstwa
>przypuszcazm, ze to max. kilkadziesiat groszy a facet chce
>kilkadziesiat zl.
>Napisano w broszurze: Urzadzenie zabezpieczajaca przed negatywnymi
>skutkami pol elektromagnetycznych - fal podczerwonych na czlowieka.
>Jak to akwizytor - zachwala i widzi same zalety. Nowosc na rynku,
> [...]

To urzadzenie do niczego nie sluzy ( poza wyciaganiem pieniedzy od
niezorientowanych ludzi ). Nie kupowac w zadnym wypadku, lepiej dobry
filtr ekranowy na monitor sobie sprawic. Co do tych "certyfikatow" to
chetnie bym zobaczyl kto sie pod nimi podpisuje (mozna zeskanowac i na
jakis portal wystawic, byloby sie z czego posmiac).