Re: Adr-Protect

Autor: Tadek (tdk_at_klub.chip.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 19:04:26 MET DST

W dniu Mon, 28 Aug 2000 13:32:57 GMT, Gizmo
<gstask_at_USUN-TO.polbox.com> napisał:

>Napisano w broszurze: Urzadzenie zabezpieczajaca przed negatywnymi
>skutkami pol elektromagnetycznych - fal podczerwonych na czlowieka.
>Jak to akwizytor - zachwala i widzi same zalety. Nowosc na rynku,
>pokazuje certyfikaty, itd.
a świstak siedzi i zawija je w te sreberka...
Moja ś.p. babcia znała taki wierszyk o lekarstwie na wszystko znanym
pod nazwą Kuramin:
(...)
Kuramin działa na szlag, bez przerwy na nerwy,
pierwej ludzie kuraminu nie znali i umierali,
a teraz kuramin znają i jeszcze bardziej umierają.
Kuramin działa na szlag, zawsze i wszędzie,
czy Wam to pomoże to pytaniem będzie...
(...)
-----
pozdrav
Tadek
-----
"Najlepsze kasztany rosną na placu Pigalle."