Re: CELII 600 - jakie max bezpieczne napiecie?

Autor: KMM (kmm_at_rubikon.net.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 23:00:59 MET DST

Użytkownik "Michał Tomaszewski" <mitom_at_poczta.arena.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (chlodzenie standardowe - Cel w wersji Box). Przy okazji na 600 MHz mam w
> stanie spoczynku 9 C (tak podaje ASUS Prob, Mother Monitor). Fajnie, ale
> jakos mi sie nie chce wierzyc ze tak malo... Po rozgrzaniu, dochodzi maks
22
> C.
> Ale wracajac do podkrecania.
> Zwiekszylem napiecie do 1.6 - nadal artefakty, nie wydawaly mi sie
> mniejsze... Nie zawisl, ale postanowilem podniesc wyzej nap.
> Jest 1.65. - znowu to samo. Aha, temp teraz w stanie spoczynku wynosi 15
C.
> Artefakty jak przsuwam okienka. Ale coz tam - odpalam 3DMark 99.
Zapomnialem
> dodac, ze karta grafiki to ta wbudowana w chipset ( i752). ZADNYCH
> artefaktow w 3D. Przeszedl caly test (jeden raz). Wynik fajny :). Ale co
> tam - nadal szwankuje w 2D. Aha, po tescie temperatura procka 27C... Plyty
> caly czas te same 30C...
> No nic, powrocilem do normalnych ustawien (i tak mi wiecej na razie nie
> potrzeba... proby przeprowadzalem z ciekawosci), bo nie chce spalic
> procka... a wlasnie. Do ilu BEZPIECZNIE mozna podniesc napiecie na tym
> [...]

Ja mam PIII 550E o/c 825 (150 fsb) na płycie Abit BE2 i mój procek jest
podobnie 0.18 mikrona i standardowo ma 1.6v a ja go smaże na 1.85v już ponad
cztery miesiące i chodzi jak
burza , przy prawie standardowym chłodzeniu (Golden Orb:) , cel 2 ma dość
podobny rdzeń więc wydaje mi się że podbicie napięcia do poziomu 1.8 wolta
przy boxie nie powinno
zrobić żadnej usterki

KMM