Re: grafik a pecet

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 23:26:40 MET DST

On Sun, 27 Aug 2000 13:56:16 +0200, Witold Wilk <maniack_at_tychy.com>
wrote:

>Fujitsu, tez padl, dali Seagate'a - dziala do dzis. A z komputerami mam
>do czynienia od 1995 roku i caly czas byly tylko Seagaty - nie posiadly
Dla niektorych to zadne osiagniecie ;) (chyba nie ma sie czym
chwalic? - niektorzy zaczynali od np. 286 - i to jest jakis wynik).

>ani jednego bad blocku :) Te dyski sa glosne, ale trwale :)
Ja po zmaganiach z Seagatem mam o nim zupelnie odmienne zdanie.

>Co do innych marek - jesl nie Seagate to IBM DTLA, ale zadne koreanskie
>(samsung) czy japonskie(fujitsu), wg. mnie to warte uwagi sa tylko
>Seagaty (Barracuda lub 2x U10) lub IBMy. Co do WD i Quantuma - nie
>widzialem w pracy, wiec nie moge niczego o nifch powiedziec :)
Generanie Quantum - nigdy sie nie zawiodlem.

Pozdrowka
GLide