Re: Chcę ulepszyć swój komp. Pomóżcie mi wybrać odpowiednie podzespoły.

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 23:27:12 MET DST

On Sat, 26 Aug 2000 08:06:41 GMT, "Łukasz Wesołowski"
<lukasz12_at_go2.pl> wrote:

>dziwnie mnie to nie podnieca jak wiele osób na grupie [w Polsce ?].Wole mieć
>C366 niż celka 266 na 400 abo cos podobnego.Jakoś te kilka klatek mnie nie
A nie lepiej 366_at_550? :)
Poza tym nie musisz krecic caly czas. Wystarczy jakis soft w stylu
SoftFSB i dopal wlaczac tylko wtedy gdy to optrzebne.

>Wydaje mi sie ze koszt "plyty do krecenia" [jedynie słuszne to pewnie
>A-Bity lub Asusy) + słabszego proca jest wiekszy niż normalniej plyty i
>troche szybszego.Mam tez pewne przemyslenia co do tej wymiany ale
Nie prawda. W wypadku Celeronow krecisz FSB co daje wiekszy przyrost
niz tylko wiekszy zegar samego proca (przy wiekszym mnozniku).

GLide