Re: Problem w NU 2000

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_priv5.onet.pl)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 22:30:50 MET DST

max wrote:

> A ja usunąłem błąd chociaż dyski były widoczne i wcieło mi 2 partycje
> (zobacz post z 23.08.200).
> To już drugi raz, kiedy straciłem dane przez NU. Jakieś trzy lata temu
> zapuściłem NU i zaczął wypisywać błędy o niepoprawnej dacie. Dałem mu -
> automatycznie naprawiaj. Efekt: trochę krzaków na dysku (nie do skasowania)
> i MP3 posklejane tak, że w jednym pliku było 1.5 piosenki.
> Jedno jest pewne - już nie będę używał NU.

1) Zdaje się, że to byłeś ty, który zresetował PQM i później się dziwił, że
NU mu pomsół dysk?
2) Jeżeli mi NDD sygnalizuje błąd niepoprawnej daty, to u mnie przyczyną
jest złe stykanie kieszeni - przechodzę od razu do DOSa i robię:
  a) DIR - jak widzę na zmianę dużą i małą literę to od razu naciskam RESET
na obudowie!!!
  b) DISKEDIT i przechodzę do miejsca, gdzie NDD znalazł błąd i sprawdzam co
to za błąd - jeżeli zły styk dysku to tak jak poprzednio: OD RAZU RESET!!!

P.S.Opcja "Automatycznie naprawiaj" jest dla panienek w biurze - ja wolę
poklikać ze sto razy w "Fix this error only" niż później ręcznie naprawiać
po Auto (siora mi raz zaznaczyła AUTO - cały dzień odzyskiwałem wszystko np.
gdzie się kończy jeden MP3, a gdzie inny) - ale odzyskałem wszystko ;-)))

|		'Krzys' Pawleta			|
|	mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl		|