Re: Problem w NU 2000

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Mon 28 Aug 2000 - 01:29:44 MET DST

Użytkownik "Gurnik" <nachorniak_at_yahoo.co.uk> napisał w wiadomości
> [...]
> do usuwania błędów systemu itp.
> Taki właśnie program o nazwie Norton System Check, po sprawdzeniu systemu
> wyświetla błąd dysków (w tym przyp. E: i F:) typu: "Invalid Disk Table in
> Boot Record". Program daje dwie możliwości, usunięcia błędu lub też nie i
> proponuje nie usuwanie błędu w przypadku gdy dostęp do tychże dysków jest
> zapewniony. No i nie usunąłem tych błędów. Pytanie brzmi - "Skąd błędy tego
> typu i czym są spowodowane". Podam jeszcze, że mam dysk Fujitsu 8,4Gb. Na
> wszystkich partycjach (C:, E:, F: ) FAT32 - D: to kieszeń z 850Mb Quantum,

Aha, typowe dla windy. Wszystkie dyski poza startowym oznacza jako FAT32x,
choć wg specyfikacji dotyczy to tylko tych partycji dysków, których nie może
już obsłużyć BIOS/DOS, czyli powyżej 1024 cylindra / 8 GB. Użyć diskedita i
zmienić z FAT32x na FAT32.

> Drugi problem to z NDD. Program ciągle wyświetla błędy nieprawidłowych
> wpisow o długiej nazwie (ciągle w tych samych miejscach). Czy mam coś
> ustawić w sprawie strony kodowej czy coś innego?

Zapomniałeś chyba, że masz nazwy plików z ogonkami, a tych ndd nie rozpozna
bez wpisu strony kodowej w config.sys:
COUNTRY=48,852,c:\windows\command\country.sys

I nie zapomnij ściągnąć aktualizacji z Symanteca.

(

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl (z->h w adresie z nagłówka)
                                            *** MUSK TFUi WRUK ***