Odp: Problem w NU 2000

Autor: max (max1_at_interia.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 14:59:32 MET DST

> Taki właśnie program o nazwie Norton System Check, po sprawdzeniu systemu
> wyświetla błąd dysków (w tym przyp. E: i F:) typu: "Invalid Disk Table in
> Boot Record". Program daje dwie możliwości, usunięcia błędu lub też nie i
> proponuje nie usuwanie błędu w przypadku gdy dostęp do tychże dysków jest
> zapewniony. No i nie usunąłem tych błędów

A ja usunąłem błąd chociaż dyski były widoczne i wcieło mi 2 partycje
(zobacz post z 23.08.200).
To już drugi raz, kiedy straciłem dane przez NU. Jakieś trzy lata temu
zapuściłem NU i zaczął wypisywać błędy o niepoprawnej dacie. Dałem mu -
automatycznie naprawiaj. Efekt: trochę krzaków na dysku (nie do skasowania)
i MP3 posklejane tak, że w jednym pliku było 1.5 piosenki.
Jedno jest pewne - już nie będę używał NU.

  max