Re: jak uszkodzic nagrywarke ?

Autor: Long (andrzejw_at_magic.ic.com.pl)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 22:53:59 MET DST

On Sun, 27 Aug 2000 12:55:41 GMT, "Dark Rider"
<nospam.Dark.Rider_at_poczta.fm> wrote:

>heheh, mikrofalowki raczej nie ale mozliwe sa male wyrwy w ukladach
>scalonych :-))) dokladnie wyrwy plastiku :-)
>jak dziala ? prady wirowe i rozszerzenie materialu
jak to rozszerzenie materialu? Przciez to sie nie grzeje chyba.
Wyrwy? To by Ci chyba w srodku garnki rozrywalo jakby bylo tak jak
mowisz. Grzeja sie tylko materialy ktore zawieraja w sobie wode
(bo o ile wiem mikrofale polaryzuja diopole).
A jak bedzie z metalowymi elementami ktore wlozysz do mikrofalowki?
Wkladales kiedys talerz z metalizowanymi obwodkami? :-)))

Long andrzejw_at_magic.ic.com.pl
"Prowizorka jest najtrwalsza"