Re: uszkodzone sektory HDD

Autor: Bogdan (btomaszewski_at_zt.walbrzych.tpsa.pl)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 18:23:09 MET DST

> Nic nie mozesz zrobic - to normalne. Z tego co mi mowili w sklepie, juz od
> dluzszego czasu nie udziela sie odnawialnej gwarancji na twarde dyski
> (niestety). Pomysl, co by ludzie robili przy konczacej sie gwarancji :)).
> Gosc np: robi zwarcie, dysk sie kopie, niesie do serwisu i dostaje nowy -
> wiekszy :)). I w ten sposob co 2 lata wymienia HD za darmo :DDD.
>
> Pzdr.4all
> hattab_at_poczta.onet.pl

Witam.
W przypadku wymiany całego urządzenia (tu HDD) w ramach gwarancji ,
Dostajesz nowe, takie same, lub za zgodą obu stron odpowiednik z wyrównaniem
gotówki.
Gwarancja na nowy dysk jest liczona od dnia wymiany jak na nowo kupiony.
W razie kłopotów Federacja Konsumenta(darmowe porady)/sąd.
Cześć. Bogdan