Maly problem z drukarka HP

Autor: Wojciech Glocko (wille_at_dedal.man.szczecin.pl)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 18:24:20 MET DST

System Win98pl
Drukarka HP 710 C
Skaner Primax Colorado
Sprzet: bardzo szybki i duzo ramu

Problem: Jezeli w systemie mam zainstalowana drukarka to jakiekolwiek
dzialanie odwolujace sie do niej (wlasciwosci drukarki, podglad wydruku w
Wordzie, drukuj itd) zamraza na kilka - kilkanascie sekund komputer i
dopiero po tym czasie wszystko idzie. Poprzednia drukarka HP 610 i Lexmark
dzialaly OK. Czy ktos wie jaka moze byc tego przyczyn? skopany sterownik?
jakies specyficzne ustawienia na ta drukarke.

Wszelkie uwagi prosze rowniez na adres emial (czytanie grup jest doyc
utrudnione przy tej predkosci jaka do mnie dochodzi)

Pozdrawiam

Wojtek G.