Re: uszkodzone sektory HDD

Autor: hattab (hattab_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 17:53:21 MET DST

Użytkownik YASI said:

> Mozecie mi poradzic co mam zrobic z ta sprawa.

Nic nie mozesz zrobic - to normalne. Z tego co mi mowili w sklepie, juz od
dluzszego czasu nie udziela sie odnawialnej gwarancji na twarde dyski
(niestety). Pomysl, co by ludzie robili przy konczacej sie gwarancji :)).
Gosc np: robi zwarcie, dysk sie kopie, niesie do serwisu i dostaje nowy -
wiekszy :)). I w ten sposob co 2 lata wymienia HD za darmo :DDD.

Pzdr.4all
hattab_at_poczta.onet.pl