Re: uszkodzone sektory HDD

Autor: YASI (yasi_at_media-com.com.pl)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 15:03:25 MET DST

cze

Dysk twardy to WD 2.5GB, zapuscilem WDClear, ale to nic nie pomoglo,
przekroczylem dopuszczalna ilosc bledow, czyli przy jakis 101 bledow
programikowi juz nie chcialo sie dalej dzialac:))
Wirusa na pewno nie ma, bo formatowalem dysk. Wczesniej na tym dysku
mialem NT i jak sie pojawily bledy to mi sie wylozyl.
Mam jeszcze takie pytanie.

10.06.1997r. kupilem dysk firmy Segate i po jakims czasie pojawily sie bad
sektory. Na dysk dostalem 24 miesiace gwarancji.
Zanioslem dysk do serwisu 02.03.1999r. i dostalem nowy dysk w dniu
17.03.1999r.
Dostalem nowy dysk o tej samej pojemnosci lecz innej formy (WD).
Po roku czyli gdzies w sierpniu 2000r. pojawily mi sie bad sektory na tym
dysku.
Zanioslem dysk twardy do serwisu, a oni mi mowia ze na ten dysk jest tylko
1 rok gwarancji, bo wczesniej wykorzystalem 1 rok na ten pierwszy dysk
Segate. Czyli krotko mowiac dostajac drugi dysk dostalem tylko jeden
rok gwarancji, choc w karcie gwarancyjnej mam napisane ze sa
dwa lata gwarancji.

Wedlug mnie to jest troche nienormalne, bo jesli cos mi padnie np. tydzien
przed uplywem 2 letniej gwarancji i mi daja nowy sprzet, to wedlug nich na
nowy sprzet dostane tylko tydzien gwarancji bo wczesniej juz
wykorzystalem tamte niecale dwa lata.

Wydaje mi sie ze jak dostaje nowy sprzet to mi przysluguje pelna gwarancja,
a nie jakas odejmowana ze starym produktem.

Mozecie mi poradzic co mam zrobic z ta sprawa.

YASI
yasi_at_media-com.com.pl