Re: uszkodzone sektory HDD

Autor: Apik (apik_at_clan.pl)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 11:01:38 MET DST

Klamot napisał(a):

> Niech zgadne ten dysk to SEGATE....
> Te dyski ogolnie nie nadaja sie do niczego, a na pewno do zastosowania w
> kompach...

Przesadzasz ja od paru lat uzywam SEAGATE a wymieniam je tylko ze
wzgledu na pojemnosc.
Zaczynalem od 40 MB a teraz mam 8 GB jedyny ktory mi padl wymieniono mi
na gwarancji bez problemow w serwisie, kazdej firmie trafi sie bubel
przy takiej masowce to normalne. W wiekszasci dyski padaja przy
"wydajnej pomocy" wlasciciela. Chcesz to poprosze kolege a on ci to
przyblizy poniewaz dosc czesta styka sie z bezmyslnoscia uzytkownikow.
Nie to bym bronil firme bo co mnie to obchodzi co kto uzywa, ale nie
demonizujmy

--
3mka Apik
apik_at_clan.pl