Re: Nie kupujcie sprzętu LG

Autor: lijanek (lijanek_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 27 Aug 2000 - 01:21:14 MET DST

Człowiek dbający o swoje oczy nie kupuje
monitora 14" niezależnie od firmy,bo są to
gów..ane oszczędności.
To co zaoszczędzi się na monitorze wyda się potem na okulistę i okulary a
wzroku i tak się nie odkupi.Osobiście pracuję na najlepszym monitorze na
jaki mnie w danym czasie stać (aktualnie Dell 17"Trinitron i przymierzam się
do LCD)Ważne jest też ustawienie częstotliwości odświeżania na min.75Hz.
na Trinitronie
<8o946r$11d$1_at_aquarius.webcorp.com.pl>...