Nie kupujcie sprzętu LG

Autor: Marcin Lipski (mlipski_at_sol.put.poznan.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 21:04:07 MET DST

Usiłowałem reklamować monitor 14 calowy LG 440 Si, w ramach gwarancji,
zakupiony w Poznaniu 25.08.1999. Monitor wykazuje rozmycie i nieostrość
podczas pracy przy rozdzielczośći wyższej niż 640x480, co męczy wzrok już po
kilkunasu minutach użytkowania.
Instrukcja wyraźnie mówi, że monitor ten musi działać w trzech
rozdzielczościach:
1024x768
800x600
640x480
Wg mnie obraz jest "matowy", litery nieostre. Monitor przeleżał pół roku w
serwisie LG Poznań ul. Za Bramką 9, bez skutku, poinformowano mnie, że mogę
sobie pisać do producenta.
Ponieważ nabyłem sprzęt o jakości, nie odpowaidającej informacjom w
instrukcji, piszę, by ostrzec przed kupowaniem sprzętu marki LG.

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl