Re: Jak Usunac !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Autor: ravpawluk_at_poczta.wp.pl
Data: Sun 27 Aug 2000 - 01:27:06 MET DST

Bardzo lamerskie ale...
kliknij np ikonke "Moj komputer" wybierz Widok>Opcje
folderow>zakladka typy plikow znajdz zadany plik moze to byc np
Plik pdf (lub cos z niknak) i edytuj > edytuj>przegladaj znajdz
sciezke do programu ktorym chcesz otwierac i po klopocie.
ewentualnie jeszcze mozna dopisac (zmienic) akcje open itp.
Pozdrowionka Rav

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl