Problem w NU 2000

Autor: Gurnik (nachorniak_at_yahoo.co.uk)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 09:49:00 MET DST

Heja!
Zainstalowałem sobie Norton Utilities 2000. Fajowo, bo jest kilka programów
do usuwania błędów systemu itp.
Taki właśnie program o nazwie Norton System Check, po sprawdzeniu systemu
wyświetla błąd dysków (w tym przyp. E: i F:) typu: "Invalid Disk Table in
Boot Record". Program daje dwie możliwości, usunięcia błędu lub też nie i
proponuje nie usuwanie błędu w przypadku gdy dostęp do tychże dysków jest
zapewniony. No i nie usunąłem tych błędów. Pytanie brzmi - "Skąd błędy tego
typu i czym są spowodowane". Podam jeszcze, że mam dysk Fujitsu 8,4Gb. Na
wszystkich partycjach (C:, E:, F: ) FAT32 - D: to kieszeń z 850Mb Quantum,
również FAT32.

Drugi problem to z NDD. Program ciągle wyświetla błędy nieprawidłowych
wpisow o długiej nazwie (ciągle w tych samych miejscach). Czy mam coś
ustawić w sprawie strony kodowej czy coś innego?

Proszę bardzo o pomoc w rozwiązaniu tych problemów.
Z góry dziękuję
Pozdrófka od Wojtka