Odp: Serwer dial-up

Autor: Jakub Bentke (jakub.bentke_at_eko.net.pl)
Data: Sat 26 Aug 2000 - 22:02:47 MET DST

1 Instalujesz sobie serwer dial up
2 Kolega dzwoni do Ciebie
3 Akceptujez czy cos tam
4 Jestescie wtedy w sieci
5 wymiana plikow, gry itp na podstawie TCP/IP (serwer ftp np.):chyba
najprosciej doinstalowac klienta sieci MS i udosptepnianie plikow. Jak nie
widzisz w otoczeniu sieciowym drugiego komputera to go znajdz przez find
files/computer.
Nie dzielilem z nikim plikow w ten sposob, ale grywaliscmy miedzy soba
czesto. Ping jest przynajmniej stabilny.
Kuba

Użytkownik Roman Kubiak <namor77_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:39a77e10_at_news.vogel.pl...