Re: modem do 250zł

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 10:41:02 MET DST

| Ze zlomtrixami jest tak, ze na niektorych liniach sa bardzo kaprysne,
| zrywaja polaczenia, nie moga wybrac numeru i sa bardzo
| niestabilne.

Koleżanka ma chyba obrą linię, bo dodzwaniam się do niej b. szybko,
mimo że to kilkanaście, a może 20 km.

| Nie wiem, czy lepszy, IMO wydaje mi sie, ze sa to
| porownywalne modemy.
| Osobiscie mam diablo, ale zewnetrzny.
| Od ponad pol roku uzywania nie zerwal ani razu polaczenia.
| Pozyczony spirit na tej samej linii mial nieco problemow.

Dzięki. W przyszłym tygodniu się rozejrzę za tym, ew. za tym Asmaxem,
którego ktoś chwalił.

Pozdrawiam,

--
K  o  n  r  a  d    J  .   B  r y w c z y ń s k i
private    velvet     animal   oldsmobile    mind