Re: modem do 250zł

Autor: Xaltuton (demiurg__at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 19:15:41 MET DST

Konrad Brywczyński <bryw_at_waw.pdi.net> napisal:

>Miałem jednego 33600 wewn. na isa i jakoś chodził, ale wiem, że
>miałem zdaje się szczęście, więc dopytywałem o tego Spirita.

Ze zlomtrixami jest tak, ze na niektorych liniach sa bardzo kaprysne,
zrywaja polaczenia, nie moga wybrac numeru i sa bardzo
niestabilne.

>Raczej tak. Nie chce mieć jakichś pudełek koło kompa, które mogą
>spaść czy cóś.

>Rozumiem, że korzystałeś? Diablo jest pewnie lepszy, bo wg. reklam
>w ostatnim (9/00) Chipie kosztuje 170 zł (omen 99).

Nie wiem, czy lepszy, IMO wydaje mi sie, ze sa to
porownywalne modemy.
Osobiscie mam diablo, ale zewnetrzny.
Od ponad pol roku uzywania nie zerwal ani razu polaczenia.
Pozyczony spirit na tej samej linii mial nieco problemow.

Andy