Re: Karta sieciowa dziala, ale nie widzi sieci.

Autor: Roman Kubiak (namor77_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 20:18:31 MET DST

RAMON !!!!!!!!!
Jestes wielki ;)
kurcze zadzialalo
caly komp sie szybiej uruchamia
juz nie czeka tak dlugo przed wejsciem do windowsa i chula jak wiatr;-)
Wylaczylem PNP tak jak mowiles, hmm poinstalowal windows troche innych
zasobow plyty glownej, i od razu wciskam otoczenie
i jest cala reszta sieci;)
przyznam sie ze maly tydzien sie z tym meczylem, a ty na grupie w 2 godziny
mi pomogles;)
wielkie dzieki, nie wiem jak sie odwdziecze, moze kiedys ;)
jeszcze raz dzieki i do nastepnego posta ;)
Pozdro
   Namor

Użytkownik ramon <ramon_at_accent.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:39A6B450.71B56869_at_accent.com.pl...