Re: Rozne wersje Athlona - czym sie roznia???

Autor: Witold Kopel (ficio_at_krakow.neurosoft.net)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 12:14:15 MET DST

andy wrote:

> ***na tej grupie jestem dopiero od 2 dni - jeszcze nie przerobilem FAQa***

> ***do czego ta aluzja??***
Do nieznajomosci IMHO ;-).
Jesli jestes dopiero 2 dni na grupie, to warto jak najszybciej
'przerobic' FAQ i netykiete. Dla ograniczenia wlasnie takich dyskusji.

> ***jest to nowsza wersja K7V, ktora obsluguje TB - sprawdz sam
> www.asus.com.tw
> ***
Co nie przeszkada, ze sa rowniez TB na SlotA ... i K7V-T, jakkolwiek
istnieje, nie jest plyta SocketA -
http://www.asus.com.tw/products/motherboard/slotA/k7v-t/index.html

Znany jest przypadek KX133, ktory nie (badz niestabilnie) obslugiwal TB.
Stad geneza KT133.

> ***Tyle
> andy***
NO NIEEEEEE - to jest moja stopka i prosze nie przedrzezniac ;-).

Tyle
Ficio