Odp: @cyfrowy czy skaner?

Autor: sofu (sofu_at_kki.net.pl)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 10:18:23 MET DST

Popieram!
Oczywiscie chcialoby sie miec porzadnego cyfraka, ale to wydatek rzedu kilku
tysiecy, a nie powiedzmy 1,5k
Co do przyzwoitej lustrzanki, to mysle, ze na razie jest to jednak lepsze
rozwiazanie i sporo tansze.
Przy czym za 1,5 k tez raczej nie kupisz (nowego) rewelacyjnego sprzetu.
Posiadajac kilka aparatow foto mam troche pojecia o fotografowaniu i samych
aparatach. Wydaje mi sie, ze jezeli nie zalezy ci na ambitnym amatorstwie,
to mozna by polecic ktoregos z Olimpusow serii IS (IS 200, IS 300). IS200
jest to lustrzanka automatyczna zaopatrzona w podwojna lampe blyskowa na
dosc duzym wysiegniku. Za cene tego aparatu moim zdaniem nie kupi sie nawet
obiektywu o porownywalnej klasie jaka ma ten aparat. Dobrym rozwiazaniem
moze byc kupienie przyzwoitej uzywanej lustrzanki, a wiec sporo tanszej. Sam
kupilem przywieziony zza zachodniej granicy aparat - Minolta 9xi, ktory
mimo ze juz nie jest produkowany, wciaz jeszcze "poraza" mozliwosciami,
ergonomia i solidnoscia wykonania.
Jedynym powazniejszym problemem jest oczywiscie samo skanowanie. I tutaj
najlepszym rozwiazaniem byloby zlecanie wykonania skanow na profesjonalnych
urzadzeniach. Wszystko zalezy od tego ile tych fotek
potrzebujesz i do czego. Jezeli od czasu do czasu dla odswierzenia strony
www, to mysle, ze nie warto jeszcze kupowac cyfraka. No, ale jezeli chcesz
porobic fotki, np. figliki z dziewczyna i pozniej to poogladac na ekranie
monitora, to jednak cyfrak by sie przydal.

--
Janusz sofu_at_kki.net.pl
Użytkownik redrum <planet_at_planetmedia.com.pl> w wiadomości do grup
=======
--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl