Re: BE6 + PIII (450) overclocking ...

Autor: ~ Fred Flintstone ~ (caveman1_at_polbox.com)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 10:29:48 MET DST

Czy taki upgrade przez Celerona bedzie wymagal zakupienia jakiejs
przejsciowki (co to ma byc)
i innego niz siedzacy na moim PIII(450) wiatraczka ? Czy musze wymienic
pamiec (setki) zeby
sie cieszyc ta zawratna predkoscia 850MHz ... Czy ktos z was robil juz ten
konkretny overclocking, zeby miec jakies gwarancje powodzenia ? Last but not
least jaka cene musze
zaplacic obecnie za Celera II (566) a jaka moge ewentualnie dostac za mojego
Intela PIII(450)...
THANX !