Re: BE6 + PIII (450) overclocking ...

Autor: Skałka (skalka_at_priv1.onet.pl)
Data: Wed 16 Aug 2000 - 12:15:14 MET DST

> Mam plyte abit BE6 oraz PIII (450Mhz) katmai. Czy jest mozliwy jakis
> overclocking
> tego rocznego juz przeszlo grata ? Czy ktos z was robil cos takiego i chce
> sie podzielic

Mozliwosci podkrecania takowego proca znajdziesz tu -
http://neo3.sba.com/cpudb/index.cfm .
Ale z tego co tam widac to konieczne jest zwiekszenie napiecia o 0.2 v i
zastosowanie jakiegos porzadnego coolera...
Ja na twoim miejscu proca bym sprzedal i kupil CeleraII 566. Przy odrobinie
szczescia powinien ci pojsc @850 na zwyklym radiatorze.

skalka_at_priv.onet.pl