Odp: NU skasował mi partycję - HELP !

Autor: max (max1_at_interia.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 21:47:15 MET DST

Użytkownik Miron <mmuck_at_se.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8o2fh6$4ct$1_at_news.tpi.pl...

> "max" <max1_at_interia.pl> wrote in message
> >

> Tak sam Ci skasował. Wziął się wieczorkiem uruchomił i tak sobie dla
> rozrywki skasował.

Nie dla rozrywki, ale z czystej złośliwość...

Nie chciałem nikogo zanudzać, ale mogę opisać ten ciąg zdarzeń.

1. Wyszedł emulator Amigi 10x szybszy od poprzedniej wersji. Działa tylko
pod Linuxem, bo korzysta z dynamicznego kompilatora JustInTime.
2. Chcę zainstalować Linuxa.
3. Musze zmniejszyć 1 partycję - robię to za pomocą Partition Magic 5.0.
Robi, robi i nagle procenty stają, a dysk dalej przenosi dane (dobrał się do
37 000 plików cache z IE). Po godzinie nie posunęło się nawet o 1%. Robię
RESET.
4. Partycja, którą zmniejszałem jest niewidoczna, Partition Magic pokazuje
ją na żółto, rozmiar już mniejszy.
5. Postanawiam zapuścić Norton Utility 2000. NU odzyskuje mi 80% plików z
zepsutej partycji i naprawia tablicę partycji tak, że giną 2 pozostałe
partycje Extended (PM pokazuje po prostu wolne miejsce).
6. Jestem zdołowany.