Re: Odp: NU skasował mi

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Fri 25 Aug 2000 - 18:30:30 MET DST

max wrote:

> Użytkownik Miron <mmuck_at_se.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:8o2fh6$4ct$1_at_news.tpi.pl...

> Nie dla rozrywki, ale z czystej złośliwość...
>
> Nie chciałem nikogo zanudzać, ale mogę opisać ten ciąg zdarzeń.
>
> 1. Wyszedł emulator Amigi 10x szybszy od poprzedniej wersji. Działa tylko
> pod Linuxem, bo korzysta z dynamicznego kompilatora JustInTime.
> 2. Chcę zainstalować Linuxa.
> 3. Musze zmniejszyć 1 partycję - robię to za pomocą Partition Magic 5.0.
> Robi, robi i nagle procenty stają, a dysk dalej przenosi dane (dobrał się do
> [...]

Popieram "max'a" - nie zdarzyło mi się, żeby NU coś "nabroił" bez mojej
wiedzy!!!

Jednak przeczytałem wyjaśnienie Miron'a i widzę "Partition Magic 5.0"...
1) NIGDY nie używałem/nie używam/ nie zamieżam używać PQM (a napewno nie
zrobiłbym RESETa podczas używania PQM!!!)
2) O ile pamiętam to wersja była 5.0 była skopana - po to wypuścili od razu
5.02!!!
3) Jednak zauważyłem (kumpel się uparł na PQM to mu pomagałem), że po PQM
partycja dziwnie zwolniła - zapuściliśmy NDD i ten zaczął wysypywać tyle
błędó, że zrezygnowaliśmy i zrobiliśmy po mojemu: cały HDD na
inny->re-fdisk->kopiowanie spowrotem (tylko wtedy to trzeba mieć wolny dysk,
albo... kumpla z nagrywarką ;-)

|			'Krzys' Pawleta				      |
|		mailto:pawletak_at_priv5.onet.pl			      |
|		old e-mail:krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl		      |
|		www:  http://www.polsl.gliwice.pl/~krzys/	      |
|		ICQ#  1582962					      |