Re: modem do 250zł

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 20:14:26 MET DST

| No to jak chcesz zwiekszyc prawdopodobienstwo, ze beda klopoty,
| to kup kolezance wlasnie zlomtrixa. Nic tak pieknie
| nie potrafi sprawiac problemow jak wszelakiej masci zlomtrixy.

Miałem jednego 33600 wewn. na isa i jakoś chodził, ale wiem, że
miałem zdaje się szczęście, więc dopytywałem o tego Spirita.

| Koniecznie musi to byc modem wewnetrzny ?

Raczej tak. Nie chce mieć jakichś pudełek koło kompa, które mogą
spaść czy cóś.

| Nie znam cen modemow ale jesli w cenie 250 zl.
| znajdziesz jakiegos pentagrama (np. diablo, omen)
| to mozesz smialo brac.

Rozumiem, że korzystałeś? Diablo jest pewnie lepszy, bo wg. reklam
w ostatnim (9/00) Chipie kosztuje 170 zł (omen 99).

pzdr

--
Konrad J. Brywczyński                Riding on a unicorn
bryw_at_waw.pdi.net                     Stranded in my mind