Re: Dekoder +

Autor: hubi :) (amiigooo_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 16:52:02 MET DST

OSobiscie kidedys tez mialem takie problemy. Najlepiej jak do dekodowania
dzwieku uzyjesz osobnych programow..
zobacz na www.tvmania.pl tam cos znajdziesz
pozdrowka

Użytkownik Karol Makowski <karol.makowski_at_sigma.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:cQLo5.7434$Yl4.166169_at_news.tpnet.pl...