Re: Problem a AGP

Autor: Ramon Dustet (ramon_at_accent.com.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 18:42:48 MET DST

Sterowniki dla GForce(z tego co wiem wersje 5.XX) wylaczaja AGP4x na plytach VIA
bo na niektorych byly problemy. Podobno ingerencja w rejestry mozna wlaczyc ale
nie polecam bo 4X nie daje absolutnie zadnych korzysci przynajmniej na dzien
dzisiejszy. Z drugej strony jesli masz wlaczaone AGP4X na plycie(w BIOS-ie) i
zainstalujesz odpowiednie strerowniki (z tego co wiem 3.68)to bedziesz mial
AGP4X ale bedzie dzialalo wolniej (strerowniki starsze)

Pozdrawiam Ramon