Dekoder +

Autor: Karol Makowski (karol.makowski_at_sigma.com.pl)
Data: Wed 23 Aug 2000 - 10:21:28 MET DST

Cześć!
Ostatnio kupiłem kartę tv (flyvideo' 98 FM) i jestem zrozpaczony - żeden z
dekoderów nie działa.
Na pewno poprawnie skonfigurowałem system, przerwania itp.
Działanie dekoderów jest /a tak właściwie nie jest/ takie - Pubspl -dobrze
dekoduje obraz nie podając dzwięku - wogóle, Borg tv - podaje dzwięk lecz go
nie dekoduje i bardzo słabo dekoduje obraz, More TV dekoduje dzwięk i obraz
lecz co kilka chwil wyłącza dekodowanie obrazu - co jest dosyć uciążliwe...
Jeśli ktoś mógłby pomóc - będzę wdzięczny....
Karol