uszkodzone sektory HDD

Autor: YASI (yasi_at_media-com.com.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 13:01:22 MET DST

cze

Czy jest moze jakis programik ktory uszkodzone sektory dysku zastepuje
jakimis plikami, tak zeby nie mozna bylo nagrac na nie? Wlasnie niedawno
pojawilo mi sie masa bledow jakies 3,5MB bylo by calkiem fajnie gdyby
te bledy znajdowaly sie blisko siebie, ale 3/4 dysku jest pokryte
bledami:((
Jeszcze jedna sprawa, nie wiem dlaczego dysk okropnie mi zwolnil, czyzby
byla to przyczyna tych bledow? Wiem ze takie programy sa na Amidze,
podajcie mi nazwy tych programow bede bardzo wdzieczny.

YASI
yasi_at_media-com.com.pl