Re: uszkodzone sektory HDD

Autor: Sebastian Biały (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 13:21:52 MET DST

YASI napisał(a):
> Czy jest moze jakis programik ktory uszkodzone sektory dysku zastepuje
> jakimis plikami, tak zeby nie mozna bylo nagrac na nie? Wlasnie niedawno
> pojawilo mi sie masa bledow jakies 3,5MB bylo by calkiem fajnie gdyby
> te bledy znajdowaly sie blisko siebie, ale 3/4 dysku jest pokryte
> bledami:((
> Jeszcze jedna sprawa, nie wiem dlaczego dysk okropnie mi zwolnil, czyzby
> byla to przyczyna tych bledow? Wiem ze takie programy sa na Amidze,
> podajcie mi nazwy tych programow bede bardzo wdzieczny.

Chyba nawet Amiga nic nie pomoze (inny sposob dzielenia nma partycje/
fileststem itp.) - z reszta jesli jest duzo badow w roznych miejscach,
to moze to swiadczyc, o przemieszczeniu sie glowic wzgledem nosnika - tu
MOZE (ale nie musi) pomoc formatowanie lowlevel.

PS. Kiedys formatowalem na Amidze qmplom dyski - nawet pomagalo.
Oczywiscie formatowany na Amidze dysk, trzeba jeszcze raz podzielic na
partycje na PC. W kazdym razie bad-y znikaly i do tej pory nie wiem
czemu (moze wirus ?).

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl