Re: uszkodzone sektory HDD

Autor: Andy S. (andys_at_poczta.fm)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 15:40:44 MET DST

"YASI" <yasi_at_media-com.com.pl> wrote in message
> Czy jest moze jakis programik ktory uszkodzone sektory dysku zastepuje
> jakimis plikami, tak zeby nie mozna bylo nagrac na nie?
Gwoli scislosci na Bad Sectorach nie da sie nic zapisac.
Radze zapuscic na PC program WDClear. Jego stara wersja (1.10) palila na
wszystkich dyskach. Oczywiscie dane ida sie pasc. Pare dni temu gosc na
grupie tez mial
ten problem i pomoglo. Ja stawiam na wirusa, ale nic nie
udalo mi sie dotychczas zlapac, a mialem ladnych pare
takich dyskow.
Pozdr!
Andy S