ATI Xpert 2000 32MB tv-out

Autor: Robert (waszczuk_at_matrix.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 10:11:41 MET DST

Witam
Od niedawna posiadam wyzej wymieniona karte i mam z nia dwa problemy z
ktorymi nie potrafie sobie poradzic:

1. Karta jest malo stabilna w Win98(PL wydanie drugie) potrafi zawiesic
kompa przy normalnej pracy, np przy resizowaniu okna, podobnie zachowuje sie
po zapuszczeniu testow z 3d Mark 2000. Komuter zwisa takze przy probie
odtworzenia DVD programem WinDVD. PowerDVD rowniez sie wieszal dopoki nie
wylaczylem opcji 'hardware acceleration'.
Wszystko wskazywaloby ze karte jest uszkodzona gdyby nie to ze pod Win2000
zaden z opisanych efektow nie wystepuje wiec chyba jest to sprawa
konfiguracji. Oczywiscie mam najnowsze drivery. Bawilem sie juz chyba
wszelkimi mozliwymi przelacznikami zarowno w ustawieniach drivera jak i
programem RageTweaker. Dodam jeszcze ze posiadam plyte Abit SL6 z Celeronem
566 poki co nie podkrecanym.

2. Drugi problem to slaba moim zdaniem jakosc obrazu z wyjscia TV (zarowno
pod Win98 jak i Win2000). Na ekranie telewizora mozna zaobserwowac wyrazne
smugi pozostające jeszcze przez kilka sekund np przy przesuwaniu okna
windowsowego. Przy ogladaniu filmow efekt ten moze nie jest az tak znaczny,
ale rowniez widoczny. Czy podobnie zachowuja sie inne karty ATI? A moze ma
tu znaczenie fakt ze moj telewizor to 100Hz Philips?

Pozdwrawiam
Robert