Odp: zasilanie do peltiera

Autor: Hocus (hocus_at_dronet.gliwice.pl)
Data: Thu 24 Aug 2000 - 10:11:43 MET DST

Hej!

> Nie chodzi o to zre mozna cos zepsuc (przy dozie szczescia mozna bo
> akumulator potrafi dac dosc duzy prad - zalezy jaki akumulator, ja mam
taki
> do 15A :).
> Chodzi o to ze akumultaor to nie zasilacz !!! ROzni sie budowa nieco. NIe
> bede tlumaczyl wiecej bo NTG.

Czy ja gdzieś napisałem, że używałem akumulatora!?!? Niemniej może nie
byłoby to
takie głupie, tylko musiałby mieć dość dużą pojemność i trzebaby zapewnić
sensowny
system automatycznego doładowania. Może ma ktoś pomysł jak to zrobić.
A co do prądu z akumulatora, to ja w samochodzie mam taki,
co potrafi bez szkody dla siebie wydać jakieś 150 - 200 A, przez niedługi
czas oczywiście
(np. przy kręceniu starterem).